Min blogg är min räddning just nu


Inget i mitt liv är som det ska just nu, allt är bara kaos, jag står inför en hel del stora val som gör mej så otroligt förvirrad, jag mår jätte bra ena sekunden och andra är jag helt förstörd, allt är otroligt svårt just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra...
Kommer självklart förklara bättre vad som händer och allt när jag har mer ork och när jag själv vet lite mer, men just nu måste jag lista ut det själv, måste även bestämma mej hur och vad jag ska göra för att lösa detta.
Bloggen kommer inte bli lidande av detta, det är ganska skönt att ha något att måste göra, så jag inte bara slutar upp med allt, men kände att jag behövde förklara för er så ni kanske förstår om inläggen inte är superlånga och superbra!
Min underbara vän linn och jag, fy va jag önskar hon va här nu...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0