planerar!

Idag har jag bara tagit det lugnt, eller ja mer eller mindre, vart helt slut efter tågresan igår, fattar inte hur man kan bli så trött av att bara åka tåg?

Idag tog jag och gick ner till gymmet och sprang på löpbandet, sen har jag packat upp, och planerat en masas nytt som ska hända, börjat koda på bloggens nysa utseende men inget som visas än ;)
Har även suttit med skatteverket i telen i 1-2timmar för att prata om företagande osv..

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa ner med aniktsmask i ett skumbad, måla tånaglarna och bara ta det lugnt.
hoppas ni får det lika bra som mej ikväll!



(ja kan inte ladda upp bilder igen, fattar inte vad felet är, har dock mejlat till blogg.se och kommenterat att jag ofta har problem med det, så blir intressant att se v ad jag får för svar.)
bjuder därför på en gammal bild
Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vad härligt med ansiktsmask osv. :) Det behöver man ibland!

SVAR: Tack så mycket, det värmer ska du veta! :)

2013-01-16 @ 16:11:02
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Sarah

Va najs o gymma :) Måste oxå träna snart :P Har inte gjort de sen innan jul :|

2013-01-19 @ 00:18:15
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0