De som fick följa med mej

Hemma nu och har fått i mej lite mat, fy va skönt!!
Borta bra men hemma bäst, eller hur? ;)

Detta fick följa med mej hem från nyköping och norrköping!
Även lite godis till kaninen, en leksak till katten, lite underkläder och en sak till pojkvännen från dressmann fick följa med hem, men inget jag tar tid och fotar, sen har jag ju sagt att jag inte ska visa vad jag har för underkläder här i bloggen och det till min pojkvän kan jag ju inte visa i fall han får för sej att kolla in på bloggen ;)
Blev så glad va på min favorit affär som tyvärr inte finns här där jag bor New Yorker, fy vad jag älskar den affären, kan gå runt där flera timmar, och jag kan aldrig gå där ifrån utan att handlar nått, billigt och riktigt fina saker!

Det va ett under att jag fick med allt hem. väskan va redan full när jag åkte ner!
Jag är trött och ritkigt less så tog ingen tid att redigera bilderna eller nått, det får ni stå ut med!
färgerna stämmer ju inte till 100% men det får ni leva med ;)
coconut shower cream från the body shop
fick även den röda necessären som en liten medlemsgåva!

4 små speglar från tiger

Liten sneak peek på ena bhn som jag köpte ;)
Den är från H&M
Jätte söt topp från min favorit affär New yorker

En lika topp som den ovanför, från New Yorker


Militärgrönd baslinne från favoriten New Yorker

Skjorta från gina, Close up bilden visar den rätta färgen på skjortan, bilden ovan blev lite för ljus och inte alls samma färg som skjortan är i verkligheten.

 
Jätte snygg skorta från JC
 
 
Kommentarer
Postat av: CarolinMelander

Grym blogg ;)

2013-01-13 @ 21:07:15
URL: http://www.nattstad.se/CarolinMelander
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Snygga saker. :)

2013-01-16 @ 10:51:17
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Hanna

Fint! :)

2013-02-10 @ 15:24:08
URL: http://hannakarlssson.blogg.se
Postat av: vendela

Den skjortan var supersnygg hur mycket kosta den?

2013-02-12 @ 01:32:03
URL: http://chillaforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0