Tävling AVSLUTAD

Nu är min senaste bloggtävling avgjord!
En ny tävling planeras redan så bara hålla koll!
Vinnaren blev Sofie Altuntas, hon tävlade via deras facebooksida, hennes motivering va

När lönen inte räcker till för smyckesshopping,
ja, dà kan man tävla och ha en förhoppning,
önskar ett smycke att bära till vardags och vid fest,
och dá passar ju ett armnd fràn Bellassmycken b allra bäst,
det skulle bli en välkomnad höstgàva,
som ska användas flitigt det kan jag lova,
tillsammans med en snygg outfit jag nu pà stan rocka fett,
och känna mig som kvinna vacker och komplett
sá nu háller jag tummarna för en snygg höstlook,
naturligtvis har jag gillat och delat pá Facebook
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0