Frisör?


Nu har jag börjat på frisör på JB, ist för IT-Media som jag inte alls trivdes med, jag ska prova på nu i ett år med frisör ettorna med sammtidigt gå med min gammla klass i trean, lite konstigt men det lär nog funka fint, Så då får jag prova i ett år känna om jag vill fortsätta plugga till frisör, annars kan jag nog lösa det på ett annat sätt utanför skolan om jag blir allt förless på skolan ;)
Kommer nog börja blogga en del om hur det går och så får jag hoppas det är nått ni vill läsa om.
 
Bjuder på nå gammla bilder jag hittade från mitt "Arkiv"



Kommentarer
Postat av: elno

sv: Tusen tack! :-)

2012-09-09 @ 21:38:45
URL: http://elno.devote.se
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Älskar hårfägen på nedersta bilden :) Går du kvar på frisör?

2013-05-08 @ 14:25:40
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag har alltid varit nöjd med mitt hår men nu är det mest fult:| jämfört med ditt

2013-05-11 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0