Dålig dag

Haft en riktigt dålig dag idag, vaknade upp med världens huvudvrk och mådde illa, somnade om och åkte aldrig på skolan!
Mitt paket från nelly.com som jag beställde förra onsdagen har inte skickats än, blir så less 3gången jag beställer nått där i från och det blir sent.
Nu sitter jag och halvsover i soffan och pojkvännen har börjat må dåligt, lovar att jag kommer bli sjuk igen...

Satt även och kolla igenom bilder på ett gammalt minneskort så tänkte bjuda på dom då jag inte hade nå andra bilder just nu!

NEJ DU FÅR INTE KOPIERA OCH LÅNA/ANDVÄNDA BILDERNA
 
 
Blev en hel bildbomb då!!
 
NEJ DU FÅR INTE LÅNA/ANDVÄNDA BILDERNA!
Kommentarer
Postat av: Erikaaasss

riktigt fina bilder!

Drar nu igång med veckans ekipage på bloggen!! Skicka in bilder på er och era hästar och sen i slutet på vajre vecka drar jag en vinnare och lägger upp vinnarens bild och länkar till vinnarens blogg!:)

Mail: [email protected]

http://erikaaasss.blogg.se/2012/september/veckans-ekipage.html#comment

2012-09-15 @ 17:14:08
URL: http://erikaaasss.blogg.se
Postat av: Louise

Fina bilder och hästar :)

2013-05-09 @ 12:57:44
Postat av: Intensify

Underbart fina hästar

2013-05-09 @ 16:01:52
Postat av: Lina

Fina hästar

2013-05-11 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0