Stora planer

Fic kmitt paket från enlly.com idag, tog bara drygt en månad, suck...
Visar sakerna i morgon, tänkte även då passa på att visa mitt nya hår, färgade det igår och det blev super snyggt!

Tänke passa på att säga att det är en hel del saker på g med bloggen då jag ska byta efternamn så ska jag byta bloggnamn, mejl och mycket annat, bloggen kommer då på samma gång få ett nytt utseende och så har jag ett nytt sammarbete på g med en super söt tjej, mer info om det kommer snart när jag vet lite mer!
Så om det är lite rörigt i bloggen nu så är det bara för att jag sakta men säkert fixar med allt nytt som ska hända!

 
HAHA hittade den här 4-5år gammla bilden på mej, fattar inte hur man såg ur, men ja... vad ska man säga.
tänkte bjuda på lite gammla bilder sen så ni får se hur jag sätt ut i alla dessa år fram tills nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0