jaha..

Hänt lite saker i mitt privatliv som gör att jag inte als haft lust, tid eller ork att blogga, men nu känns det bättre igen!

Fick hem min nya mobil i fredags dock visade det sej att det hade blivit nå fel så hade fått hem en mobil som var låst till tre men jag köpte en som skulle vara låst till teli/halebop, nu är allt löst men måste dock vänta i 2veckor innan jag får koden så jag kan låsa upp mobilen, menmen jag är bara glad att jag har en ny mobil snart då.
 
Kan inte ladda upp bilder i mina inlägg, vet inet vad felet är men så fort jag försöker så blir dom jätte breda sen så försvinner dom, så det här fick bli ett riktigt tråkigt inlägg utan bilder X)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0