...

Nu kan jag andvända min iphone, känns så extremt skönt måste jag säga, satt igår och tänkte skriva ett inlägg iva appen men glömde helt bort det efter att ha hittat 100 andra roliga appar, lär bli så i början haha..

Men i alla fall så tänkte jag tipsa om en liten rolig tävling som min vän Felicia har, har tipsat om hennes FB sida innan, hon som säljer lip tattoos och piercingar/smycken.
Nu har hon dragit igång en liten tävling där du som tjej kan vinna 5 lip tattoos och du som kille nått annat kul ni får diskutera ihop med felicia

Hennes FB sida är ganska tom, utan header och så, själv har hon noll ider på en header så nu överlåter hon det till er, hon vill att ni ska slänga ihop en skiss på hur en bra header till hennes FB sida (där hon säljer piecingar) kan se ut, du behöver INTE vara duktig på att skissa/rita på papper eller i photoshop eller vad du nu väljer, deu behöver bara ha en riktigt bra ide och föröska på bästa sätt få ner det på en skiss.
Du ska alltså endast göra en skiss.
Låter detta roligt?
klicka då in här https://www.facebook.com/#!/groups/347674881985941/?fref=ts  och rulla ner till tävlings inlägget ;)

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0