God Jul

God Jul alla, hoppas ni hade en riktigt bra julafton igår, det hade i alla fall jag!

Nu när julafton är över och min bror åker hem till sthlm igen så börjar jag blogga igen som vanligt, minst en gång om dagen, har som inte haft nån tid vöer till att bloggaa, har sprungit på stan som en galning och handlat julklappar, sen kom min bror upp som bor i sthlm (runt 60mil från mej) så har spenderat en del tid med han, sen har jag och min pojkvän gjort en massa mys som att gå på bio bland annat, så fort jag fått en ledig sund så har jag somnat nästan direkt, eller försökt ta hand om mej själv och tagit bubbelbad osv..
Har ju blivit förkyld så är jätte tussig och har legat väldigt mycket i sängen helt slut också och sånt är det ju inte så roligt att läsa om!

Snart kommer det en ny tävling!
så håll kolla, den skulle läggas upp igår, men ville inte blogga, satt inte äns vid datorn igår.
I ett senare inlägg visar jag lite bilder från min julafton för nu ska jag springa in till min mormor och käka middag.
så tar och bjuder på en snabb mobilbild!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag funderar på att ha en tävling på min blogg för imorgon har jag haft den i 1 år. Vad tycker du skulle va kul om jag tävla ut? :)
Kommentera de här: http://jjosefinellofgren.blogg.se/2012/december/-vad-vill-ni-att-jag-ska-ha-for-tavling.html

2012-12-26 @ 19:37:41
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se
Postat av: Josefine

sv: Mailat dig nu :)

2012-12-26 @ 20:17:46
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0