VINNAREN

Ja inte en dag försent haha ;)
Det va svårt att välja vilken som skulle vinna för alla tävlande hade så bra ideer om sina drömarmband, men här har vi nu en vinnare STORT grattis till http://thedistance.blogg.se/ som vann och kommer få sitt drömarmband, såhär beskrev hon sitt armband.

Jag är med! Mitt dröm tagelarmband... Då min underbara häst, Dampen börjar bli till åren hade det inte varit mer än fantastiskt att få chansen till ett sådant armband. Armbandet skulle symbolisera honom och på minna mig om vilken fantastisk häst han varit och hur nära han står mig i min själ. Armbandet skulle vara flätat tillsammans med ljus grön band, då det gröna symboliserar frihet för oss. Som en grön äng till exempel! Sedan i knäppet hade det alltid varit lite fint med ett litet hjärta hängandes, som hade kunnat symbolisera kärleken till honom som jag har!

Till alla andra som var med och tävlade så har ni självklart fått en överaskning eftersom jag lovade det, då jag blev så långsam att avlsuta tävlingen.
Håll koll i bloggen efter fler tävlingar.

Kommentarer
Postat av: Kezelie

Åh, hur går jag nu tillväga? Åh, tack så himla mycket! Är helt överlycklig nu! :D <3

Svar: Jag har mejlat dej om vinsten :)
mlieaxelsson.blogg.se

2012-08-23 @ 21:39:10
URL: http://thedistance.blogg.se
Postat av: Mimmi

tjaa, vad fin du är! :)

2012-08-26 @ 20:52:01
URL: http://mimmiiiss.blogg.se
Postat av: Kezelie

Men jag har inte fått något mejl? :O :(

Svar: mejla mej då, [email protected] :)
mlieaxelsson.blogg.se

2012-08-27 @ 20:45:26
URL: http://thedistance.blogg.se
Postat av: Anne

Hej, jag är lite nyfiken här bara, vad var det för överaskning som de andra fick? :)

Svar: Överaskningen dom fick va att dom fick möjlighet att beställa sitt "drömarmband" och så :)
mlieaxelsson.blogg.se

2012-09-13 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0