Mitt liv

Det har hänt väldigt mycke på kort tid i mitt liv just nu som gjort att jag inte orkat eller kunnat blogga, därför jag uppdaterat kanske en gång i veckan ibland 2-3 gånger, har trott att allt ordnat upp sej men då kommer det nått nytt, men nu ser det ut som att allt fixat sej på riktigt den här gången nu kan det inte hända så mycket mer om man säger så, så nu börjar jag blogga på allvar, minst 1gång om dagen ska jag uppdatera!
Det som är svårast nu är att välja vad man ska skriva om i bloggen haha, sånt tycker jag är skit svårt, man jag ska göra mitt bästa!
 
Kommentarer
Postat av: Lisa

aw gullig bild!plus att du har en fin blogg:)

2012-09-24 @ 21:33:50
URL: http://www.liisaanneliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0