Förlåt..

Jag har vart jätte sjuk, bara legat och tyckt synd om mej själv nu i flera dagar, därför jag inte bloggat och inte heller skrivit ut vem som vann tävlingen.
Vinnaren kommer presenteras i morgon + att jag har en liten överaskning till alla som deltog bara för att det blivit försenat, så det blir nog bra i alla fall.

Delar med mej av lite bilder från den här veckan jag hittade på mobilen.
Blev ju fin väder nu i veckan så va tvungen att försöka va ute lite även fast jag va sjuk, även tröst ätit en hel del glass och en massa annat gott ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin's Beauty - En blogg om Mode & Skönhet

*Svar:* Åhh men tack vad gullig du är! :)

2012-08-18 @ 22:07:27
URL: http://josefinsbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0