TÄVLING vinn Shamballa set


Vinn detta super snygga smaragdgröna Shamballa set från bellassmycken.se till ett värde 99kr, det som ingår i detta set är ett halsband och ett par örhängen.
Ni får JÄTTE gärna göra lite reklam om tävlingen på eran blogg, FB, DW eller likande kopiera då bilden ovanför, det är inte ett måste bara en snäll sak ni kan göra!

Så här gör du för att delta!
❤ Gilla bellas smycken på facebook HÄR
❤ Motivera i en kommentar i detta inlägg varför just DU ska vinna
 

GLÖM INTE KOMMENTERA MED DIN MEJL SÅ JAG KAN NÅ DEJ OM DU VINNER
JA du kan delta även om du inte har en blogg!

AVSLUTAS 15/6
 
 AVSLUTAD!!!
 
Kommentarer
Postat av: tess

Gillat !:)

Har väl ingen superanledning egentligen, men skulle vara kul med NÅGONTING fint nu under graviditeten när alla kläder blir för små (försök hitta snygga kläder i stora storlekar), man kan inte ha fina skor för att fötterna svullnar upp, smycken passar ju alltid ^^

2013-06-01 @ 22:19:09
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Postat av: Magdalena

Jag är med och tävlar och har gillat!

Jag fyller 18 nu på fredag som kommer och känner att nu inför sommaren när jag ska åka på kryssningar och så vidare så saknar jag snygga smycken. Jag älskar blingbling och glitter för övrigt och detta skulle passa perfekt till de klänningar jag har skaffat mig. :)

2013-06-02 @ 09:11:51
URL: http://muppryttarna.webblogg.se
Postat av: Mezzy

Jag älskar verkligen älskar smycken, och jag har inte råd att köpa några snygga nu inför sommaren. Alla mina kompisar har så sjukt många och jag vill också kunna ta på mig några smycken och känna mig snygg.
Skulle betyda så sjukt mycket om jag vann dom här smyckena, så snälla snälla välj mig.

Kram<3

2013-06-02 @ 18:48:20
URL: http://www.nattsatd.se/mezzy
Postat av: Mezzy

Jag älskar verkligen älskar smycken, och jag har inte råd att köpa några snygga nu inför sommaren. Alla mina kompisar har så sjukt många och jag vill också kunna ta på mig några smycken och känna mig snygg.
Skulle betyda så sjukt mycket om jag vann dom här smyckena, så snälla snälla välj mig.

Kram<3

2013-06-02 @ 18:50:07
Postat av: Solbritt

Har gillat på FB.
Älskar grönt, så hoppas jag vinner.

2013-06-08 @ 08:43:35
Postat av: Elin Ahlin

Har gillat på facebook, heter Elin Ahlin.

Jag skulle vilja vinna, eftersom jag vill piffa upp mig själv nu lite på sommaren. Rensade just mina smyckeslådor och märkte själv hur "gamla" smyckena har blivit. Ska ta bort allt jag inte använder längre och införa nytt och detta skulle vara en bra start!

Kontakta mig på facebook, via Elin Ahlin
eller
[email protected]
(med min systers e-mail!)

2013-06-08 @ 10:18:41
Postat av: Christina Frisberg

Jag skulle vilja vinna det super läckra smyckes setet, till min tonårsdotter Betty hon har nämligen samma färg på ögonen, och det var det som fick mig att tävla, tänkte på henne direkt när jag såg smyckena.
Jag har gillat din fb sida :)
KRAMELIKRAMEN!!!

2013-06-08 @ 10:54:45
Postat av: Malin svensk Björck

Hej!
Vad fina smycken:-) jag gillar självklart på fb. Har även delat på fb.
Jag vill vinna för det skulle passa så himla bra till min nya klänning som jag köpt. Den ska jag ha när maken och jag ska på en miniresa nu i sommar. För första gången på länge har vi hund vakt åt vår sjuka vovve och jag som själv är kroniskt sjuk har en period där jag mår lite bättre i mina hjärtbesvär.
Så graden på modet vore att vinna det här snygga:-)
Ha en underbar helg!
Mvh
Malin

2013-06-08 @ 16:30:25
Postat av: sandra

Har alltid velat testa dom men med så pressad ekonomi ggår det inte. Skulle jag. Vinna visas det på min blogg

2013-06-09 @ 18:25:12
URL: http://glamourbyme.WordPress.com
Postat av: Gabriella Ekdahl

Jag vill vinna för att ge dessa vackra smycken till min syster! hon har sin stora 40 årsfest på lördag! Perfekt till min älskade syster!
/Bella

2013-06-10 @ 11:23:45
Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar om detta snygga sett.

Gillar BellasSmycken på FB: Frida Bergner
Smaragdgrön är min månadsfärg, och jag gillar den färgen väldigt mycket. Skulle vara kul att ha ett smyckesett i just min månadsfärg.

Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151659403404767

2013-06-12 @ 19:02:19
Postat av: Gerdan R

Till min dotters solbränna passar smyckena perfekt
liksom till hennes vita dräkt
detta läckra set önskar henne så hett
- ett av de snyggaste jag har sett.
Gillat på FB

2013-06-13 @ 15:41:59
Postat av: Kristiina Söderström

Jag är gärna med och tävlar!

- Gillar på FB.

- Motivering:
Något vackert till min dotter när slutet av skolåret är nära,
hennes vilja och kämparanda gör mig stolt och är mig en ära.
Unnar henne det bästa,
fina smycken till sommaren, passar ju till det mesta!
Uppskattning visad med ett Shamballa set,
önskar dig den bästa sommaren på alla sätt!

2013-06-13 @ 21:27:42
Postat av: sandra

Jag skulle vilja vinna dom här smyckena för jag såg dom och tyckte dom var så otroligt fina, och dom skulle passa till så många fina kläder som jag nyligen inhandlat, och har inte råd att köpa nya smycken just nu så skulle vara perfekt om jag vann dom här fina :) hoppas hoppas.

2013-06-14 @ 21:14:21
Postat av: Victoria Svensson Utas

Jag är jättegärna med och tävlar!

Hade varit riktigt trevligt med lite nya smycken att använda på min 30 års fest nu i juli. Skulle kanske få vinna som i en 30 års-present. :-)

Gillar på FB.

2013-06-14 @ 22:23:58
Postat av: Sara Sandstedt

Gillat! =) Sala heter jag på FB,
Älskar färgen turkos och hoppas innerligt på att få glimma med dessa i sommar, <3
MVH/ S

2013-06-14 @ 22:33:33
Postat av: Sanna Andersson

Älskar smycken, älskar smaragdgrönt och idag är det min födelsedag.... Därför hoppas jag innerligt att just jag vinner

Gillat på FB

2013-06-14 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0