Ingen blogg

Vet att jag inte bloggat på flera dagar nu men jag har verkligen fullt upp med att fixa alltmed den "nya" bloggen det ska ju bli ny domän, ny design, ny header, ny kodning, ja allts ka bli nytt så det är en massa saker som ska fixas innan allt blir klart, så just nu prioriterar jag det.
Direkt när jag fixat klart allt kommer en ny tävling upp, vad det är för tävling och vad man kan vinna får ni se då och jag hoppas verkligen ni inte slutar läsa och följa min blogg nu bara för att jag uppdaterar dåligt, men så fort allt blir klart kommer det bli mycke bättre, det kan jag lova.

Bjuder på tre bilder som får mej bli glad så här när vädret är riktigt depprimerande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0