TÄVLING vinn armband

TÄVLING



Vinn detta super snygga flätade armband från bellassmycken.se till ett värde 49kr, armbandet är flätat av läder, kedjan är ställbar och på armbandet sitter två berlocker, en nyckel och ett hjärta.
Ni får JÄTTEgärna göra lite reklam om tävlingen på eran blogg, FB, DW eller likande kopiera då bilden ovanför, det är inte ett måste bara en snäll sak ni kan göra!

Så här gör du för att delta!
❤ Gilla bellas smycken på facebook HÄR
❤ Motivera i en kommentar i detta inlägg varför just DU ska vinna
 

GLÖM INTE KOMMENTERA MED DIN MEJL SÅ JAG KAN NÅ DEJ OM DU VINNER
JA du kan delta även om du inte har en blogg!

AVSLUTAS 26/8
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Jag är med & ha gillat på fb!
Jag hade gett armbandet till min bästavän, nycklen är ett tecken att hon har nycklen till mitt hjärta. För hon är världens finaste vän och spontanpresenter är absolut det bästa.❤
kramis❤

2013-08-13 @ 12:12:36
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Tuva

Jag vill vinna detta armband för att det är så sött och skulle passa så bra till min stil, speciellt nu i höst och vinter då jag kommer ha mycket ljusrosa och vitt på mig. Dessutom så älskar jag nycklar och jag tänker att nyckeln och hjärtat symboliserar äkta kärlek.

2013-08-13 @ 13:13:55
Postat av: Frida Bergner

Jag vill självklart vara med och tävla om detta fina armband..

Jag älskar rosa, och bär mycket som går i rosa. Så detta "Key To My Heart" armband skulle passa mig perfekt.

Gillar Bellas smycken på FB: Frida Bergner
Delar tävlingen på min FB: Frida Bergner,


2013-08-14 @ 20:51:03
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vinna eftersom det är himla snyggt och gulligt och det vore jätte kul att ha ett armband som man vet att man kommer använda eftersom det är min stil. Det verkar vara ganska enkelt att matcha och ett snyggt armband "piffar upp" vardags kläderna och passar perfekt till de dagarna man klär upp sig. Och armbandet är jätte snyggt!

2013-08-14 @ 21:20:14
Postat av: josefine johansson

Jag är verkligen med och deltar!
Jag har gjort ett inlägg på min blogg direklänk:http://joseefiiinee.blogg.se/2013/august/ar-med-tavlar-2.html#comment
Har gillat sidan på facebook (Josefine Johansson)

Jag vill vinna för att jag vart kär i armbandet, tyckte den var så sööt! Gillar ju rosa! Eftersom det är en nyckel och hjärta så vill jag ha den ännu mer! Gillar såna armband så hoppas på det bästa att jag vinner! Skitfint armband! Behöver lite nya smycken så den skulle sitta fint!

2013-08-18 @ 14:07:55
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag är gärna med! Jag är aldrig med i tävlingar om inte vinsten betyder något och detta armband skulle betyda mycket. Jag har varit med om mycket i mitt liv och jag har blivit starkare på senare år, men jag skulle vilja ha någonting, någon detalj, som påminner mig om hur stark jag varit och hur långt jag kommit, detta armband skulle vara perfekt eftersom jag aldrig annars bär armband. Jag bär endast saker som betyder någonting för mig.

2013-08-18 @ 19:31:48
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Mirjam

Jag är med och tävlar, gillar bellas smycken på facebook (Mirjam Skredsvik).

Jag skulle vilja vinna detta fina smycke eftersom min kusin snart fyller år, skulle vilja ge det till henne. Tyckte att detta armbandet var såå sött vilket passar hennes stil perfekt! Vore verkligen roligt att få ge henne något så fint. :)

Lade även ut bilden på min blogg:
http://testu.blogg.se/2013/august/tavling-hos-mlieaxelssonse.html#comment

Ha det bra! :)

2013-08-20 @ 18:37:31
Postat av: Ida Lindholm

Jag är med och tävlar.

Jag skulle vilja vinna armbandet eftersom att jag tror att armbandet passar min stil perfekt och jag brukar aldrig vinna annars. Men armbandet är riktigt läckert och det där armbandet skulle betyda mycket för mig. :)

2013-08-26 @ 13:35:02
Postat av: L i s a L i n d q u i s t

Nu är jag med i första tävlingen någonsin & håller mina tummar och tår för att detta ska bli min gång.

Jag gillade bilden på facebook och nu ska jag motivera: Jag vill vinna detta armband för att kunna bära det med en stolthet som i sin tur sprider sig till andra. Jag vill ge bra reklam både på bloggen och i verkligheten för att få detta armband att synas på fler armar och glada ansiktet.

Ha det bra nu. Hoppas vi hörs! :)

2013-08-26 @ 14:59:31
URL: http://lisalindquist.blogg.se
Postat av: celine

hejhej ja är klar, Ja skulle vilja ge det till min mamma för att vi har haft det väldigt svårt med bråk och massa saker, tappat kontakt läääänge och nu har vi äntligen börjat träffas och vara med varandra så tänkte ge det till henne för att visa att ja verkligen behöver henne och att hon har nyckeln till mitt hjärta hon skulle bli super glad! <3

2013-08-26 @ 21:12:52
URL: http://celineoldstrand.horseworld.se
Postat av: Elin

Gillat och delat!

Ett armband som förgyller ett minne för livet, ett armband som kommer att finna ro och kärlek till lycka.
Ett armband som vid första ögonblicket för mig betyder lycka och framgång i vardagen. Om jag kommer få bära det kommer jag alltid att minnas att jag sprider lycka runtomkring mig med en rosa färg med snyggt utformade detaljer för livets väg.

[email protected]

2013-08-26 @ 21:14:26
URL: http://cdbl88.blogg.se
Postat av: Josefine Johansson

Vem vann tävlingen? :)

2013-08-31 @ 11:44:21
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0