Nytt

 
Va på expert idag och köpte en kameraväska, dom ska lägga ner så dom hade utförsäljning så passade på, det va typ ett paket, med en kameraväska, minneskort på 4gb, putsduk och ett UV-filter.
Allt det för bara 299kr tyckte det va ett toppen pris.
Det snöade även idag, första snön, skit mysigt måste jag säga :D

Men nu kan jag börja fota igen, mitt gamla minneskort dog så jag har inte kunnat fota alls, men nu har jag beställt ett på 8gb och så har jag detta på 4gb. så nu ska jag fota klart allt för min bloppis och allt jag köpte på nelly.com :)

 
 
lite bilder på första snön..
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0