Inge bloggande

På grund av den nya domänen och en massa annat har jag inte kunna blogga alls, inte äns kunnat logga in här, men nu funkar det så nu jävlar kommer jag börja blogga igen, i morgon visar jag det jag bestälde från nelly.com

Fick hem tre piercing smycken innan helgen, vilket piggade upp mej lite i alla fall, älskar navelpiercingen, älskar ju fjädrar och rosa, så det kunde inte bli så mycke bättre än så, piercingarna är ifrån Piercing By Felicia, en jätte söt tjej som säljer alla möjliga typer av piercingar, hon har nått som passar alla, billigt och bra, hon säljer dom via sin FB sida som ni hittar här -> https://www.facebook.com/#!/groups/347674881985941/?fref=ts

Har lånat ut min kamera till en kompis så fick ta några bilder med en jätte gammal kamera men ville verkligen få ut det här inlägget men jag lovar bättre bilder så fort min kamera är tillbaka vilket nog är imorgon, senast torsdag :)


 
 
 
 
 
 
 
Måste även passa på att visa några av de navelpiercingarna hon säljer, dom är så grymt snygga, så va bara tvungen att visa dom

Skorpion 60kr
Rosett 65kr
Hjärta 65kr
Piercing med kjedjor 200kr
 
 
 
Besök hennes FB sida här-- >  https://www.facebook.com/#!/groups/347674881985941/?fref=ts
du kan även klicka på alla bilder dom leder dej direkt till hennes sida!
 
 
                                            


  
Kommentarer
Postat av: Thea

Hej! Skulle du kunna kika in på min blogg? :) Ha det bra

2012-10-31 @ 12:49:58
URL: http://minitheaajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0