Korv med mos?

 
Tandläkarn idag, säger bara en sak FYFAN..
Hatar verkligen tandläkarn och på nått sätt går jag alltid där ifrån med blod fulla käften, skit mysigt..
Menmen.. frågade igår vad kristoffer ville ha för mat i morgon och han valde varmkorv med mos, seriös?
kunde mna välja nått sämre..
Känner att jag har en riktigt bra dag idag och är på riktigt bra humör, eller?

har suttit och klickat hem lite onödigt bara för att pigga upp mej själv nu när jag mest ligger hemma och har massa ont och tittar ut i det ritkigt kalla, mörka och tråkiga vädret!
Inte bra, inte bra, skulle behöva lägga pengarna på annat än det just nu, menmen allt för att bli lite glad!

Har seriöst inget intressant eller roltigt att blogga om just nu, det händer ingenting jag har har inte ork till att lägga ner tid och anstränga med att skriva, dock börjar jag må bättre, ha mindre ont och har lite mer ork, så det känns ju bra i alla fall :)

Bjuder på en mysig bild jag fotade förra året så inlägget inte ska bli så tråkigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0