Fredagsmys

bloggede inte igår eller idag på grund av att jag hamna på akuten igår kväll på grund av min rygg + mitt ben, hade så ont att jag inte kunda gå, tänker inte gå in på det så mycket just nu, kanske gör det senare när jag har ork och tid och då blir det nog mest troligtvis ett videoinlägg, om jag nu kan ta mej modet att göra ett och ladda upp x)

hoppas ni förstår varför jag inte bloggat!
så här såg mitt fredags mys ut...
 
 
 
Glöm inte ge förslag på priser till bloggtävlingar, mycke roligare att tävla ut nått som ni verkligen vill vinna!
Scrolla bara ner ett inlägg så hittar du det där, och förslå så många priser du vill, som just du skulle vilja vinna :)

Kommentarer
Postat av: Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

hej krya, jätte fin blogg! puss! :* <3 /bp

2012-11-05 @ 20:15:30
URL: http://bpoonysar.blogg.se/
Postat av: EVELINA - art & photos

sv; tack så mycket :)

2012-11-06 @ 13:22:09
URL: http://faithfully.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0