Vill ha...

Nu startar jag upp bloggen igen, och det är så extremt kul att se hur många som fortsatt att besöka och följa mej även då jag vart oaktiv, tack<3
Men nu startar jag upp med bättre och roligare uppdatering.

Satt och kolla runt lite på http://www.happitjoppin.com/  oh hittade så mycket snyggt som jag bara vill ha, vill ha, vill ha... haha, så lägger upp två av favoriterna.
Det är verkligen en toppen webbshopp med massa super snyggt till riktigt bra priser :)
Fyller ju år om 6dagar (27 juni) så man kan ju små hoppas lite där ;)
 
 
Jag måste nog säga att jag gillar bikinin mest, har ju bloggat om den tidigare här i bloggen!
För att komma till plaggen klickar du bara på bilderna
Kommentarer
Postat av: Simona ågren- 13 år

sv: hihi :)

2012-06-21 @ 13:58:14
URL: http://simonis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0