18år

Igår blev jag 18år, whii :D
så jag hade inte så mycke tid över att blogga tyvärr, men nu har jag en massa inlägg och bilder som bara väntar på att publiceras, här kommer i alla fall 18 snabba bilder från min födelsedag, några av bilderna kommer jag lägga upp igen, bland annat min barbi tårta som jag fick för mej att göra, haha x)
Och jag kommer nog INTE skriva och visa allt jag fick då många får för sej att man skryter eller söker uppmärksamhet eller liknande, vilket jag INTE gör, så jag hoppar nog det, så får ni nöjja er med dessa bilder ;)
 
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis i efterkott då:)

2012-06-29 @ 16:07:10
URL: http://www.isabellelinnea.blogspot.se
Postat av: Mickis!

Nice grejer! :)

2013-05-08 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0