sthlm - ösd

 
sitter på tåget på väg hem igen nu, skönt att komma hem efter en vecka i sthlm, har inte haft nått internet på hela veckan så har inte kunnat blogga och som vanligt funkar inte appen så kunde inte blogga via mobilen hlr..
Menmen nu har jag massa bilder att visa och en massa roligt att berätta som har hänt, och som lovat är en tävling på G.
 
Kom på att jag även glömt att berätta här i bloggen att jag piercat mej.
 
 
 
 
Bjuder på två halvkassa bilder bara för att göra inlägget lite roligare än bara massa text!

Måste även passa på att säga att det är så extremt roligt att se att så många fortfarande besöker och läser min blogg även fast jag har vart dålig på att uppdatera, men nu blir det ändringar på det!
Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* smaka den! den var galet god :D

2012-07-23 @ 19:37:07
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0