Sthlm?

Jag tog så extremt lite bilder när jag var nere i sthlm, tänkte nog inte på det så mycket men ska försöka bli bättre på det, för jag är verkligen värdelös på det där..
Va i alla fall på grönalund två dagar och sen va jag mest ute och träffade komisar, for aldrig på nån shoppingrunda heller för den delen, men jag planerar att åka ner snart igen så.
När jag kom hem hade jag även fått två paket att hämta ut, visar senare i bloggen vad det var, men kan bara säga att jag blev för en sekund typ världens gladaste tjej hahah.
 
kul att det tog mej två dagar att publicera det här inlägget på grund av den där jäkla kon hahah x)
Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-07-29 @ 20:09:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annika

SV: hihi :) Jag funderar faktiskt på att virka några stycken och lotta ut på bloggen ^^,

2012-07-30 @ 14:51:05
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0