1 advent!

1 Advent tävling

 
Nu kör jag igång 1 advent tävligen efter mycke problem i bloggen, har inte kunna lägga upp bilder, men nu funkar det efter en hel del bråk med bloggen...

Som ni kan se på bilden så är det ett tagelarmband som kommer tävlas ut, vid ett deltagar antal över 50 kommer två armband delas ut, så gör gärna lite reklam om tävlingen på din blogg, FB eller liknande.
Ett armband kan flätas med tagel från bara 1 häst, 2 eller max 3 hästar så skriv även om det ska vara från 1,2 eller 3 hästar i din kommentar nedan!

FÖR ATT DELTA MÅSTE DU HA EN EGENHÄST ELLER HA TILLSTÅND TILL 110% ATT TA TAGEL FRÅN HÄSTEN DU VILL (JAG SKA HA ETT TILLSTÅND VIA TELE ELLER LIKNANDE)

Hur allt går till:
1.Skicka in din BÄSTA vinter häst bild till [email protected]
(bilden måste vara fotad av dej eller så måste du vara med på bilden och ha tillstånd att andvända den, den behöver inte vara på hästen du vill ha ett armband från och inte heller bara på en häst)
självklart får du skriva ditt bloggnamn eller namn på bilden om du vill det!

2. Skriv en kommentar med ditt namn och vad hästen heter som du vill ha ett armband av
 
3. Glöm INTE skriva din mejl i kommentaren.


Tävlingen avslutas den 8/12

Kommentarer
Postat av: Ida

Ida wallberg och Dixie :)

[email protected]

2012-12-04 @ 19:28:17
URL: http://Idaawallberg.blogg.se
Postat av: Pernilla Swedberg

Hej! Är med i tävlingen. Har skickat en bild och min mail är [email protected] :) Hästen jag vill ha armband av heter Bright Veronica.

2012-12-04 @ 19:45:42
Postat av: Nicole hillborg

Nicole hillborg och Mona ❤
[email protected]

2012-12-04 @ 22:32:08
URL: http://nicolehillborg.blogg.se
Postat av: Pauline

Skickat bild till din mail.
på bilden är de min nordsvenska bruksvalack Eros, som jag bla även vill ha armband av.
Vill även ha ifrån min förra häst Penny, som dog 2005 i tarmvred/kolik, samt ifrån en häst som jag följt sedan han kom till Sverige som 3åring, och som jag så gott som ridit in.
Med andra ord de tre hästar som betytt mest för mig någonsin. Just nu ligger bara manen och väntar på att göras något med, detta är ett smart och vackert sätt att för mig dagligen bära med mig en del av dem.

2012-12-04 @ 22:55:24
URL: http://imquelle.blogg.se
Postat av: Elvira Carlén

Jag har skickat en bild till din mail, min mail är [email protected]
Om jag vinner vill jag ha ett armband med tagel från mitt underbara sto Sarina :)

2012-12-05 @ 00:03:47
URL: http://avelvira.blogg.se
Postat av: Natalie Eriksson

Hästen heter Ty, och mitt namn är Natalie Eriksson. :-)

[email protected]

2012-12-05 @ 14:28:51
Postat av: celine

jag heter celine och min häst heter fanta och jag har tillstånd av mina föräldrar och min mail är


[email protected]

2012-12-05 @ 18:30:10
URL: http://celineoldstrands.blogg.se
Postat av: Ebba

Jag är med :)
(Det är jag som är Elo på s.s ;) )
[email protected]
Penny Lexington
Ebba Mård Andersson

2012-12-05 @ 18:35:43
Postat av: Amanda Alm

mitt namn är Amanda Alm och min häst heter Zanetti. jag har skickat ett mail.

2012-12-05 @ 19:50:15
URL: http://amaandaalm.blogg.se
Postat av: Johanna Törner

Jag heter Johanna Törner och hästen på bilden heter Oscar, det är han jag vill med i tagelarmbandet och även ett tagel på min andra häst, Danny.

[email protected] :)

2012-12-06 @ 07:46:37
Postat av: Jolina

Jag är med, har skickat mejl!:)
Skulle vilja ha ett tagelarmband från min häst Elvira.
Fin blogg! kram

2012-12-08 @ 16:33:28
URL: http://jolinass.blogg.se
Postat av: Uelia :)

Kommer du köra flera tävlingar senare? Intresserad isåfall :3

Svar: självklart kommer det fler tävlingar :D
mlieaxelsson.blogg.se

2013-05-16 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0