Lycklig

För ett ta gsen berättade jag här på bloggen att jag hade fått hem nått riktigt nice, nämligen den där bikinin jag kollat på väldigt länge och två tåringar, det har vart så extremt dåligt väder så har inte kunnat andvända den mer än två gånger.
Lyckades inte heller få nån direkt bra bild men jag bjuder på en av dom jag tog.
 
 
 
Bikinin och tåringarna är ifrån http://www.happitjoppin.com/ har bloggat om dom innan och kan bara säga att jag älskar den sidan, kan verkligen rekomendera den, dom har väldigt mycke fint till ett bra pris, hur bra kan det bli?
För att komma till produkterna så klickarna ni bara på bilderna, ska försöka få till en lite bättre bild på bikinin sen, ingen mobilbild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Ni kan nå mej på [email protected]
mliejohansson bloglovin
RSS 2.0